OPMess
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go down

Which one applies to you?

3 - 75%
1 - 25%
0 - 0%
0 - 0%
0 - 0%
0 - 0%
 
Total Votes: 4
 
avatar
Admin
Admin
Messages : 4
Date d'inscription : 2018-05-22
https://opmess.forumotion.com

What are YOUR relationship goals? Empty What are YOUR relationship goals?

Fri May 25, 2018 10:06 pm
- What are you looking for in a partner?
- What do you believe a healthy relationship should look like?
- Do you have preferences?
avatar
feeearlesss
Messages : 2
Date d'inscription : 2018-05-23

What are YOUR relationship goals? Empty Re: What are YOUR relationship goals?

Sat May 26, 2018 5:15 pm
Étonnamment je croyais savoir la réponse à cette question, mais je suis dans un processus de remise en question. How do we know that when we are still learning to know ourselves? Quelqu'un sait? Et d'ailleurs, j'aimerais savoir, que donnez-vous (c'est pas le bon terme) dans une relation? Qu'est-ce qu'un partenaire peut trouver chez ta propre personne? Im full of questions...

Sent from Topic'it App
avatar
Timhorton
Messages : 2
Date d'inscription : 2018-05-22

What are YOUR relationship goals? Empty Re: What are YOUR relationship goals?

Sun May 27, 2018 12:57 pm
My relationships goals.... someone I could grow with....I want to be with someone that I don’t have to translate my soul to...somebody that’s gonna take their time to learn about my story to know what kinda love I need...somebody I could take my time figuring out a definition for love... somebody I can lean on n talk about everything ... somebody that’s gonna tell me straight up when I’m wrong... somebody I can express myself fully without being judged... Someone that is not scared to open the door to their heart to me even when its dark...I could go on but all im asking for is is honesty, communication,trust n efforts.

Sent from Topic'it App
avatar
Woman
Messages : 2
Date d'inscription : 2018-06-02

What are YOUR relationship goals? Empty Re: What are YOUR relationship goals?

Wed Jul 04, 2018 12:46 pm
by feeearlesss on Sat May 26, 2018 6:15 pm

Étonnamment je croyais savoir la réponse à cette question, mais je suis dans un processus de remise en question. How do we know that when we are still learning to know ourselves? Quelqu'un sait? Et d'ailleurs, j'aimerais savoir, que donnez-vous (c'est pas le bon terme) dans une relation? Qu'est-ce qu'un partenaire peut trouver chez ta propre personne? Im full of questions...

Sent from Topic'it App

My answer to @feeearlesss
ce que je te dirais c'est que tant que you don't fully discover yourself tu ne pourras jamais vraiment savoir qu'est-ce que tu cherches dans une relation... mais en même temps c'est sûr que se connaître c'est un processus qui ne finit jamais, but I really think that quand tu connais ton essence, tes principales caractéristiques (goûts, caractères, valeurs, principes, etc.) c'est à ce moment là que tu peux vraiment savoir qu'est-ce qu'un homme ou une femme pourrait t'apporter qui concorde avec WHO YOU ARE et que toi aussi tu saches ce que tu peux apporter à cette personne là spécifiquement connaissant tes capacités et tout..
Sponsored content

What are YOUR relationship goals? Empty Re: What are YOUR relationship goals?

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum